2.kapitola - Krásné ráno

12.01.2010 13:42

Ááááh…protáhla jsem se z 8. hodinového spánku. Dnes jsem měla krásný sen. Seděla jsem v naší královské zahradě na houpačce a dívala se na hvězdy, když v tom jsem za sebou uslyšela nejkrásnější hlas na celém světě.

„Neruším…?“ řekl

„Ne, vůbec ne.“ odpověděla jsem.

A ze stínu stromů vystoupil nádherný kluk, teda upír. Měl krásné bronzové vlasy a ještě krásnější zlaté oči. Počkat zlaté oči upíři nemohou mít zlaté oči nebo snad ano? Nevím, zeptám se otce, ale zpět k tomu bohovi. Byl to nejkrásnější stvoření, co sem snad kdy viděla a ten jeho úsměv pod, tím by roztál i ledovec.

„Ještě jsme se nestihli představit, já jsem Edward Cullen.“ Edward krásné jméno ach.

Povzdechla jsem si a v tu ránu někdo zaklepal na dveře:

„Dále!“ křikla jsem a do pokoje přišel Alec.

„Krásné ráno“ řekl a usmál se.

„Alecu?“ zeptala jsem se, snad to není sen.

„Neboj se, nejsem duch“ řekl a znovu se usmál.

„Co tu děláš?“ vylítlo ze mě.

„Tancuju.“ pronesl s humorem.

„Nevšila jsem si“ řekla jsem a usmála se. No počkat on mi přinesl snídani, to nemyslí vážně.

„Jo přinesl sem ti snídani“ jen doufám, že to bude k jídlu, zamumlal si potichu

„To si nemusel si princ a ten by mi neměl nosit snídani.“ jenom pokrčil rameny

„Nudil jsem se a… navíc… ehm… jsem tě chtěl vidět, po ránu ti to sluší nejvíc.“ řekl a zase se kouzelně usmál

„No díky.“ řekla jsem a sklopila hlavu, mám pocit, že sem červená, jak rajče.

„Hezká jo?“a zrovna po ránu no to teda nevím

„Na.“ Řekl a podal mi tác s lívanci čajem a malou červenou růžičkou. Položila jsem ho na stolek a skočila jsem na Aleca.

„Děkuju.“ řekla jsem a dala mu pusu na tvář. Je vidět, že ho to hodně zaskočilo, pořád se tvářil, jako kdyby dostal ránu elektrickým proudem. „Dej mi minutku.“ řekla jsem a vlítla do koupelny.

„Ježiši!!“ zakřičela jsem když jsem viděla to vrabčí hnízdo co mám na hlavě …paráda řekla jsem si pro sebe a začla je česat kartáčem „hmm tak tohle mi fakt nepomůže“

„Demetri“ …zaječela jsem a v tu chvíly vlítnul do pokoje Alec,Demetri i Felix.

„Co se děje?“ zeptal se Demetri

„Viděla jsem, jak se začínají smát a to mě hodně naštvalo“ 

„Já volala Demetriho“ a né vás!! ukázala jsem rukou na Aleca a Felixe.Nachvíly měli všichni vyděšenej obličej a pak vystřelily z pokoje.

„Co potřebujete“ slečno zeptal se Demetri

„Zavolej mi Jane prosím“řekla jsem

„Zajisté“pípl Demetri a vyletěl z pokoje.Zachvíly se ozvalo klepání.

„Pojdˇ dál Jane“než jsem to dořekla stála Jane v koupelně a vyjeveně namě koukala

„Ježiši co jsi to dělala“! Tak vydím že se ti uhnítdil na hlavě vrabec řekla a začala se smát po chvíly i já.

„Asi jo pomůžeš mi“zeptala jsem se.Ale to už mě Jane táhla do koupelny.Umyla mi hlasy a vysušila ručníkem.

„Počkáme než to uschne“bež se zatím nasnídat!

„Provedu“řekla jsem a šla si sníst lívance ,hmm je to výborné,snědeno sundala jsem si ručník z hlavy vzala si svůj zlatej župan a vykoukla ze dveří.

Felix,Demetri a Alec se o něčem bavily jakmile jsem se naně podívala tak zmlkny. „copak to tu řešíte?“zeptala jsem se.

„Ale nic“ řekl Alec spapáno jenom jsem se usmála jak malý dítě.

„Jojo hamu papu“ řekla jsem a propukla ve smích jenom sem slyšela jak se z koupelny směje Jane a za chvíly se přidal i Felda a Demík .

„No vy se moc nesmějte“já nejsem jako vy drbny žejo Feldo a demíku? řekla jsem a zase se začala smát ten jejich výraz byl k nezaplacení,

„Mějte se“…mávla jsem naně a zavřela dveře než mě rozcupujou.

„Tys jim to zas natřela „řekla Jane když sem vešla do koupelny

„Nojono“ …oblíkla mě do černých džínů k tomu mi dala černou halenku a boty na podpatku …vlasy mi vyžehlila a jemně nalíčila i když to nepotřebuju poloupíři jsou o hodně hezčí než upíři ale mě je to jedno nechci jí zkazit radost.

„Hotovo“!!!ZAVÍSKLA ted už jenom plášt, všichni z gardy mají plášt černý ale naše rodina má černý s tmavě modrým lemem je hodně hezčí než ty co mají ostatní čistě černý se mi nelíbí.

„Oblíkla jsem si plášt“ vyhodila si z něj své tmavě hnědé vlasy dlouhé až k pasu.

„Můžeme jít“řekla jsem Jane ta jenom přikývla vyšli sme ze dveří a obě sme se zase rozesmnály Demetri s Felixem na mě koukali jako kdybych spadla z marsu vím že jako poloupír jsem hezčí než normální upíři ale nemusí namě tak divně čumět.

„Zavřete ty pusy“!!křikla sem naně oba dva je zavřely a s Jane mě doprovodily do trůního sálu kde je tedˇšest trůnů první tři patří Arovi,Caiovi a Marcovi a ti zbylí tři patří mě,Alecovi a jane.Alec už tam byl a povídal si s Marcem když se namě podíval tak mu spadla brada co to s nima dneska je?všichni upíři co stáli okolo se okamžitě uklonily jenom jsme se s Jane naně usmáli a sedli si na své trůny já vedle svého otce Ara a Jane vedle Caia.

„Má drahá vypadáš úchvatně“ řekl otec

„Děkuji umála sem se naněj

„Tedˇ nás čeká prácička pověděla mi Jane

„Ano jako vždy….usmála sem se

Diskusní téma: 2.kapitola - Krásné ráno

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek